UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available

Dla Studentów

Dla Kandydatów

Studia
Podyplomowe

Wszystko co student wiedzieć powinien / E-Learning / Życie Studencki

Oferta edukacyjna / Rekrutacja / Wszystko co kandydat wiedzieć powinien

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych

Image not available
Image not available
Image not available

Uczelnia o profilu praktycznym

Połącz studia z pracą

Spis treści

REKRUTACJA KROK PO KROKU

1. Przygotuj dokumenty do rejestracji internetowej:

  • świadectwo dojrzałości
  • dowód osobisty
  • zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej

 

2. Przejdź do E-REKRUTACJI i wypełnij formularz rekrutacyjny

3. Dostarcz wymagane dokument(pocztą elektroniczną rekrutacja@wlodkowic.pl / pocztą tradycyjną lub osobiście)

E-REKRUTACJA 


 


Studia w formie stacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Studia w formie niestacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat

Istnieje możliwość kontynuacji nauki na studiach II stopnia (magisterskich uzupełniających) na kierunkach Administracja, Pedagogika i Zarządzanie.


Sylwetka absolwenta
Absolwent specjalności posiada specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do praktycznego stosowania marketingowej filozofii prowadzenia biznesu. Wysoki poziom kompetencji w posługiwaniu się instrumentami marketingowymi pozwala mu na efektywne wykorzystanie informacji uzyskanych z badań marketingowych dotyczących określonych grup nabywców oraz zachowania konkurentów na rynku dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Jednocześnie dysponuje szerokim zakresem wiedzy ogólnej z zakresu ekonomii i zarządzania oraz przedsiębiorczości.

Program studiów jest na tyle uniwersalny, że nabyta wiedza pozwala absolwentowi specjalności podjąć pracę zarówno w małej firmie, w której kontrolować może całość działań marketingowych, jak i w dużych organizacjach – gdzie może skutecznie pełnić przypisaną mu rolę w procesie zarządzania marketingiem. Absolwent może z sukcesem działać w firmach komercyjnych różnych branż, jak i w organizacjach nie nastawionych na zysk i jednostkach samorządowych.

Realizacja programu umożliwia absolwentom podjęcie pracy na stanowiskach specjalistów w działach marketingu i sprzedaży, a docelowo menedżerów produktu, jak również specjalistów w zakresie promocji wizerunku w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Nabyte umiejętności pozwalają także na skuteczne zarządzanie własnym małym przedsiębiorstwem.


Przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Zarządzanie komunikacją marketingową
  • Zarządzanie wizerunkiem organizacji
  • Zachowania nabywców
  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Marketing terytorialny
  • Pomiar skuteczności działań marketingowych
  • E-marketing
  • Negocjacje handlowe
  • Marketing personalny

 

Czesne na studiach I stopnia na kierunku Zarządzanie, specjalność Marketingowe zarządzanie firmą wynosi za semestr:

      • 2100 zł (studia dzienne)
      • 2100zł (studia zaoczne)

Opłaty>>>


Jednorazowa, bezzwrotna opłata rekrutacyjna z tytułu podjęcia studiów w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku wynosi 85 zł.

Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta:

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Al. Kilińskiego 12, 09-402 Płock

Santander Bank Polska s.a. 78 1090 1333 0000 0000 3300 9288

Istnieje także możliwość uregulowania opłaty rekrutacyjnej na miejscu w Uczelni, przy składaniu dokumentów.


Sekretariat Komisji Rekrutacyjnej

09-402 Płock, al. Kilińskiego 12,
budynek A, pokój nr 1
tel. 24 36 64 100, 36 64 150
661 121 122

rekrutacja@wlodkowic.pl

Skype: rekrutacja.swpw

czynny:
poniedziałek - sobota w godz. 8:00 - 15:00
niedziela: nieczynne

 

 

Pomocą służą Państwu: 

 Edyta Bogdańska  Monika Pawłow Katarzyna Kopaczewska 

 

 

Ciekawa pozycja na rynku wydawniczym

Polecamy Państwa uwadze nową, ciekawą pozycję na rynku wydawnicznym. Sławomir ZalewskiKontrola...

WIĘCEJ

Wsparcie dla studentów

Szanowni Państwo,uprzejmie informujemy, że w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica...

WIĘCEJ

Pozytywna ocena dla pedagogiki

Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej, po zapoznaniu się z raportem zespołu...

WIĘCEJ

Dyplom dla Płocka

Drodzy studenci, ogłoszono XVI edycję konkursu „Dyplom dla Płocka” na...

WIĘCEJ

Profesjonalny Profilaktyk

Studenci kierunku Pedagogika naszej Uczelni mieli możliwość udziału w bezpłatnym...

WIĘCEJ

Zielona energia we Włodkowicu

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku zawarła 15 października...

WIĘCEJ