Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Sylwetka absolwenta

Absolwent tej specjalności zdobędzie wiedzę i umiejętności związane z analizą rynku i konkurencji, ze zdobywaniem klientów, prowadzeniem rozmów handlowych, sztuką autoprezentacji i negocjacji a także tworzeniem strategii i utrzymywaniem pozytywnych i trwałych relacji z klientami. Będzie potrafił dokonać prognozy i zbudować plan budżetu sprzedaży okresowej, kreować innowacje w kanałach dystrybucji sprzedaży. Zdobędzie wiedzę o obecnych trendach w sprzedaży. Zostanie przygotowany do pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych oraz w firmach handlowych, zarówno w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, jak i w dużych firmach krajowych oraz zagranicznych. Specjalność przygotowuje absolwenta do pracy na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych związanych z zarządzaniem sprzedażą, handlem i obsługą klienta.
Może on uzyskać zatrudnienie m. in. w charakterze doradcy klienta, specjalisty ds. sprzedaży czy menedżera sprzedaży, a także rozwijać sprzedaż prowadząc własną działalność gospodarczą.

PRZEDMIOTY REALIZOWANE W RAMACH TEJ SPECJALNOŚCI:

  • Strategie sprzedaży
  • Promocja marki
  • Logistyka dystrybucji
  • Innowacje w sprzedaży
  • Metody pozyskiwania klientów
  • Prognozowanie i budżetowanie sprzedaży
  • Negocjacje handlowe
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Controlling marketingowy i sprzedażowy

Aktualności

Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych