Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Absolwent tej specjalności:

  • uzyska specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do praktycznego stosowania marketingowej filozofii prowadzenia biznesu,
  • nabędzie kompetencje w posługiwaniu się instrumentami marketingowymi, które pozwolą mu na efektywne wykorzystanie informacji uzyskanych z badań marketingowych.

Absolwent będzie mógł pracować jako:

  • specjalista w działach marketingu i sprzedaży,
  • specjalista w zakresie promocji wizerunku w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych,
  • osoba zarządzająca własnym małym przedsiębiorstwem

Absolwent będzie mógł podjąć pracę zarówno w małej firmie, w której kontrolować może całość działań marketingowych, jak i w dużych organizacjach – gdzie może skutecznie pełnić przypisanemu rolę w procesie zarządzania marketingiem. Absolwent może z sukcesem działać w firmach komercyjnych różnych branż, jak i w organizacjach nie nastawionych na zysk i jednostkach samorządowych.

PRZEDMIOTY REALIZOWANE W RAMACH TEJ SPECJALNOŚCI:

  • E-marketing
  • Zachowania nabywców
  • Marketing w handlu i usługach
  • Zarządzanie wizerunkiem organizacji
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie komunikacją marketingową
  • Pomiar i ocena skuteczności działań marketingowych
  • Negocjacje handlowe
  • Strategie marketingowe
  • Marketing personalny

Aktualności

Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych