UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available

Dla Studentów

Dla Kandydatów

Studia
Podyplomowe

Wszystko co student wiedzieć powinien / E-Learning / Życie Studencki

Oferta edukacyjna / Rekrutacja / Wszystko co kandydat wiedzieć powinien

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych

Image not available
Image not available
Image not available

Uczelnia o profilu praktycznym

Połącz studia z pracą


Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku realizuje projekt pn. „Dydaktyka programowania i algorytmiki” (umowa nr: POWR.03.01.00-00-W067/18-00).

Celem projektu jest przygotowanie, opracowanie, przetestowanie i wdrożenie na platformie PolskiMOOC jednego kursu z zakresu dydaktyki programowania i algorytmiki w formie e-learningu/MOOC w okresie 02/09/2019-31/07/2021.
Zaplanowano, iż w ramach opracowanego i wdrożonego kursu weźmie w nim udział 115 osób. Założono, iż poprzez udział w kursie e-learningowym każdy uczestnik będzie:
- rozumiał podstawowe pojęcia z dziedziny algorytmiki i znał podstawowe konstrukcje algorytmiczne,
- potrafił sformułować problem, dokonać analizę i zaproponować rozwiązanie w postaci algorytmu,
- znał podstawowe konstrukcje algorytmiczne,
- potrafił efektywnie przekazać wiedzę oraz kształtować umiejętności i kompetencje z dziedziny algorytmiki,
- znał i rozumiał pojęcie zmiennej, procedury, obiektu, metody, właściwości,
- potrafił zaprojektować efektywny dydaktycznie scenariusz i zaimplementować go w programie Scratch,
- potrafił budować własne obiekty i metody systemu Sratch przeznaczone do zastosowań edukacyjnych,
- posiadał umiejętności publikowania własnych aplikacji dydaktycznych w Internecie,
- posiadał umiejętności projektowania i implementacji aplikacji graficznych z zastosowaniem Scratch,
- potrafił wykonać aplikacje multimedialne zawierające animacje oraz posiadał wiedzę z zakresu problematyki budowy przykładowych gier dydaktycznych.
- potrafił dobierać właściwe metody i narzędzia programistyczne do realizacji poszczególnych zadań,
- efektywnie testował zaprojektowane konstrukcje programistyczne.

Wartość projektu: 126.767,00 zł, dofinansowanie ze środków UE: 106.839,23 zł. Projekt jest realizowany w okresie 02.09.2019 – 31.07.2021r.

 

Zaproszenie na inaugurację

Zapraszamy na transmisję  Nadzwyczajnego Posiedzenia Senatu z okazji XXIX Inauguracji Roku Akademickiego...

WIĘCEJ

Grywalizacja w edukacji na odległość

14 maja 2020 roku odbyło się webinarium o nazwie „Nowa...

WIĘCEJ

Wypożyczalnia otwarta

UWAGA! BIBLIOTEKA Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Plocku uruchamia WYPOŻYCZALNIĘ. Wypożyczalnia...

WIĘCEJ

W trosce o ochronę zdrowia społeczności akademickiej

Epidemia koronawirusa niesie wiele osobistych i zbiorowych zagrożeń. Skuteczne przeciwdziałanie...

WIĘCEJ

Koncepcje współczesnej dydaktyki

1 marca 2020 r. w wyszkowskiej Filii SWPW odbyło się...

WIĘCEJ

Włodkowic członkiem Paktu dla Rozwoju Poradnictwa Zawodowego

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Filia w Iławie...

WIĘCEJ