Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Marketingowe zarządzanie firmą

Rekrutacja krok po kroku

  1. Przygotuj dokumenty do rejestracji internetowej:
    • świadectwo dojrzałości
    • dowód osobisty
    • zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej
  2. Przejdź do E-REKRUTACJI otwiera się w nowej karciei wypełnij formularz rekrutacyjny
  3. Dostarcz wymagane dokumenty (pocztą elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / pocztą tradycyjną lub osobiście)

O specjalności

Studia w formie stacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Studia w formie niestacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat

Istnieje możliwość kontynuacji nauki na studiach II stopnia (magisterskich uzupełniających) na kierunkach Administracja, Pedagogika i Zarządzanie.

Sylwetka absolwenta

Absolwent specjalności posiada specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do praktycznego stosowania marketingowej filozofii prowadzenia biznesu. Wysoki poziom kompetencji w posługiwaniu się instrumentami marketingowymi pozwala mu na efektywne wykorzystanie informacji uzyskanych z badań marketingowych dotyczących określonych grup nabywców oraz zachowania konkurentów na rynku dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Jednocześnie dysponuje szerokim zakresem wiedzy ogólnej z zakresu ekonomii i zarządzania oraz przedsiębiorczości.

Program studiów jest na tyle uniwersalny, że nabyta wiedza pozwala absolwentowi specjalności podjąć pracę zarówno w małej firmie, w której kontrolować może całość działań marketingowych, jak i w dużych organizacjach – gdzie może skutecznie pełnić przypisaną mu rolę w procesie zarządzania marketingiem. Absolwent może z sukcesem działać w firmach komercyjnych różnych branż, jak i w organizacjach nie nastawionych na zysk i jednostkach samorządowych.

Realizacja programu umożliwia absolwentom podjęcie pracy na stanowiskach specjalistów w działach marketingu i sprzedaży, a docelowo menedżerów produktu, jak również specjalistów w zakresie promocji wizerunku w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Nabyte umiejętności pozwalają także na skuteczne zarządzanie własnym małym przedsiębiorstwem.

Przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Zarządzanie komunikacją marketingową
  • Zarządzanie wizerunkiem organizacji
  • Zachowania nabywców
  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Marketing terytorialny
  • Pomiar skuteczności działań marketingowych
  • E-marketing
  • Negocjacje handlowe
  • Marketing personalny

Wpisowe

Jednorazowa, bezzwrotna opłata rekrutacyjna z tytułu podjęcia studiów w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku wynosi 85 zł.

Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta:

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Al. Kilińskiego 12, 09-402 Płock

Santander Bank Polska s.a. 78 1090 1333 0000 0000 3300 9288

 

Kontakt

Sekretariat Komisji Rekrutacyjnej

09-402 Płock, al. Kilińskiego 12,
budynek A, pokój nr 1
tel. 24 36 64 100, 36 64 150
661 121 122 (telefon dyżurny w godz. 8:00 - 18:00)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skype: rekrutacja.swpw

czynny:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 8:00 - 15:00
środa w godz. 8:00 - 15:00
sobota w godz. 8:00 - 12:00

 

 

rekrutacja

STUDIA PIERWSZEGO (LICENCJAT, INŻYNIER)
I DRUGIEGO (MAGISTER) STOPNIA
ORAZ JEDNOLITE MAGISTERSKIE

Iława

661 121 122

(wyłącznie w sprawach rekrutacji)

Wyszków

661 121 122

(wyłącznie w sprawach rekrutacji)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Fanpage Facebook (otwiera się w nowej karcie)Kanał You Tube (otwiera się w nowej karcie)Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych