UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available

Dla Studentów

Dla Kandydatów

Studia
Podyplomowe

Wszystko co student wiedzieć powinien / E-Learning / Życie Studencki

Oferta edukacyjna / Rekrutacja / Wszystko co kandydat wiedzieć powinien

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych

Image not available
Image not available
Image not available

Uczelnia o profilu praktycznym

Połącz studia z pracą

Spis treści

Studia w formie stacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Studia w formie niestacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat

Istnieje możliwość kontynuacji nauki na studiach II stopnia (magisterskich uzupełniających) na kierunkach Administracja, Pedagogika i Zarządzanie.


Sylwetka absolwenta
Absolwent specjalności posiada specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do praktycznego stosowania marketingowej filozofii prowadzenia biznesu. Wysoki poziom kompetencji w posługiwaniu się instrumentami marketingowymi pozwala mu na efektywne wykorzystanie informacji uzyskanych z badań marketingowych dotyczących określonych grup nabywców oraz zachowania konkurentów na rynku dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Jednocześnie dysponuje szerokim zakresem wiedzy ogólnej z zakresu ekonomii i zarządzania oraz przedsiębiorczości.

Program studiów jest na tyle uniwersalny, że nabyta wiedza pozwala absolwentowi specjalności podjąć pracę zarówno w małej firmie, w której kontrolować może całość działań marketingowych, jak i w dużych organizacjach – gdzie może skutecznie pełnić przypisaną mu rolę w procesie zarządzania marketingiem. Absolwent może z sukcesem działać w firmach komercyjnych różnych branż, jak i w organizacjach nie nastawionych na zysk i jednostkach samorządowych.

Realizacja programu umożliwia absolwentom podjęcie pracy na stanowiskach specjalistów w działach marketingu i sprzedaży, a docelowo menedżerów produktu, jak również specjalistów w zakresie promocji wizerunku w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Nabyte umiejętności pozwalają także na skuteczne zarządzanie własnym małym przedsiębiorstwem.


Przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Zarządzanie komunikacją marketingową
  • Zarządzanie wizerunkiem organizacji
  • Zachowania nabywców
  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Marketing terytorialny
  • Pomiar skuteczności działań marketingowych
  • E-marketing
  • Negocjacje handlowe
  • Marketing personalny

Sukces naszych studentek w konkursie "Dyplom dla Płocka"

Trzy prace dyplomowe naszych absolwentów zyskały uznanie w organizowanym corocznie...

WIĘCEJ

Ekologiczna inwestycja we Włodkowicu ze wsparciem uniijnym

To kolejna inwestycja proekologiczna w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica...

WIĘCEJ

XXX Inauguracja Roku Akademickiego

Już po raz trzydziesty w murach  Szkoły Wyższej im. Pawła...

WIĘCEJ

Pozytywna ocena Informatyki

Miło nam poinformować, że kierunek INFORMATYKA po raz kolejny otrzymał...

WIĘCEJ

Pisanie i czytanie w pedagogice Montessori

"Pisanie i czytanie w pedagogice Montessori" to temat dwuczęściowych warsztatów...

WIĘCEJ

Ciekawa pozycja na rynku wydawniczym

Polecamy Państwa uwadze nową, ciekawą pozycję na rynku wydawnicznym. Sławomir ZalewskiKontrola...

WIĘCEJ